21/8 och skola!

idag har jag börjat tredje året, började havl nio, gick och hämtade min kära dator:D
Fixade och trixade lite med det, sen var dte en föreläsningn för alla treo om projektarbetet, i ca 45 minuter, efter det arbete med projektet, Jag, sara, julia och nina vi ska nog starta Café på skolan, kan bli roligt, men också en del att göra!

Jag somnade halv 2 inatt, och gick upp 05.50 jag har alltså sovit i 4½ timme, nu är jag måttligt sliten!
Jag kom iallafall hem vid ett idag, men jag är redan sjukt trött på skolan! Ojoj, undra hur detta ska gå!

Vi fick även scheman idag, och mitt är INTE bra!! börjar tidigt och slutar sent alla dagar, förutom tors och fre då vi är på praktik, men då kommer jag hem 7 om kvällarna!

Nej jag är redan trött på detta!

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0