Batman

okej, jag hade kanske några förutfattade meningar om Batman The dark knight -filmen, men jag kan säga så att jag är glad att jag föjde med på denna bian, otroligt bra!
fast än lite läskig, (jag blir rädd för allt, och tål inte så mycket) men vi vet ju hur jag blir på bia!
Så, Ja, det blev några skrik och ett skrattanfall, men skrattanfallet var inte pga filmen, vet egentligen inte vad det berodde på.
Menl efter ett skrik, så fick jag Annie med mig på det också :P så fick vi höra i biosalongen "varför ska man skrika så mycket för?"
Svaret på den frågan är ju såklart, vi blev rädda! Svårare än så är det inte! =)
Bian var iallafall väldigt bra, för min del, kanske inte för dom som satt tillsammans med mig inne i samma salong!
Men ni som inte har sett den, borde göra det!

Heath Ledger, var fruktansvärt bra!

Det var ju även fotbollsmatch idag, och efter 90 minuter var det väl ganska okej att det blev 1-1 =)
jag

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0