Fredag och Helg!

äntligen Fredag! jag kommer att ha en massa nedräkningar till allt, känns det som!
Jag är fortfarnade inte på humör för att börja skolan!

Idag har det dock varit ganska slappt, vi pratade med våran mentor, om regeler och allt annat grejs på skolan, och hon berättade om säg själv och allt sånt!
Sen fick vi fixa en handledare till vårt projektarbete som vi ska ha under trean. Så det fixade vi idag.

Vid elva, skulle vi samlas på nedanvåningen, för en överraskning! :D
Det visade sig att dom nya ettorna hade lagat mat, till tvåorna och treorna, och satt ihop lite lekar:D
Min uppgift blev att köra ner huvudet i en vattenskål, för att ta ett bett av ett äpple, sedan skulle man leta upp en sockerbit i mjöl!! Jag vågar knappt uttala mig om hur jag såg ut! men roligt var det och jag kunde inte hålla mig för garv!
Jag kan tänka mig att det kommer att läggas upp bilder på detta! Men jag bjuder på det ;)
Dagen var iallafall trevlig och det var kul att får bättre umgänge med dom yngre :D

Ikväll har jag blivit ensam hemma (igen) det har varit en tendens till det denna veckan!
(det finns iallafall någon som håller mig sällskap) :D

Men ikväll, så var hanna, Josefin och Titti här, vi åt lite mat, skrattade, pratade, skrattade, pratade och skrattade, jag får alltid kramp när jag är med dom:D

I morgon är det lördag, vilket innebär fotboll för mig denna gången!

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Bea

Va kul att du är med och tävlar om en av våra klänningar hos Therezz =)

2008-08-23 @ 00:27:07
URL: http://blogg.melba.se
Postat av: Bea

Tack för att du var med och tävlade hos Therezz om vår klänning, önskar dig bättre lycka nästa gång =)

2008-08-23 @ 00:37:32
URL: http://blogg.melba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0