helgen

Helgen har bestått av mat och prat på Torggrillen ;) och sedan bia, tillsammans med Annie och Martina. efter detta åkte vi hem till Annie kollade på 27 dresses, vidare hem till mig och se ytterligare en film, The Notebook, Två mysfilmer! Aldrig fel ;)
Och när Martina och annie skulle hem, räknade vi ut att martina hade varit uppe i 22 timmar!!

Igår lördags, blev jag väckt av telefonen halv 11, av Josefin som undrade om jag skulle med henne, David, Annie ovh titti ner till malmö. VI har haft det uppe på diskussion, men jag bestämde mig aldrig då att jag skulle följa med, men det gjorde jag nu, Upp ur sängen snabbt som fasen, gjorde mig iordning, ringde pappa så att han kunde skjutsa ner mig till stationen, satte mig på tåger ner mot Malmö 11.03!
Vi gjorde även ett stopp Lund.

Väl i Malmö, åkte Annie och Titti, till lägenheten där dom skulle sova och lämna av sina grejer. Då gick vi andra på stan, och jag fick köpa nya kläder, pga av kaffe spill innan, i Lund!
Sen blev det mat på "jensens böffhouse"? OCh glass buffé till efterrätt ;)

Efter detta placerade vi oss på Torget och lyssnade på en Full Patrik Isaksson?? Man kunde tro att det var något fel på han, lite lullig:P
Och en otroligt lockig Ola.
Men dagen var riktigt bra, och visst hade vi plats runt omkring oss, vi kom, folk gick! =) Haha! men så farligt var det ändå inte! :P

Sedan hem med tåget tillsammans med David och Josefin, för att gå på kräftskiva!


Alla! (david fotograf)

Tjing*


Kommentarer
Postat av: Josefin

Wihoo! Det var en lyckad dag!

2008-08-18 @ 21:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0