regn - åter igen

Ja, idag är det tisdag, och jag vaknar upp runt 11-tiden och möts av Regn! oj va pigg man blir då på att stiga upp ur den varma stora sängen, aldrig!
Nu är jag iallafall uppe, och det är väl bra det!
Tänkte att jag ska laga lite mat sedan,  och idag blir det så avancerat som, makaroner och korv! det funkar alltid! =)

Men det här regn vädret är jag så trött på, jag vill verkligen inte släppa sommaren ännu, så här sitter jag i shorts och t-shirt, och vägrar! ;)
men enligt SMHI skulle det bli upp till 20 grader varmt i morgon onsdag, och vara i några dagar! det hade ju inte varit helt fel, att få avsluta sitt sommarlov med sol!!

nej lite mat nu, kanske!

bad
Jag vill bada!

Vad hände?

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Ung mamma

Baby när jag är med dig finns bara solsken <3

2008-08-12 @ 21:09:33
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/
Postat av: Josefine

mysigt (:

2008-08-19 @ 16:41:59
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0