Tisdag, och städning på G

i morse vaknar jag av min mobil telefon, klockan var då 09.00, och eftersom jag var grymt pigg igår kväll så somnade jag inte förrens vid två/halv tre inatt, och var därför inte jätte pigg i morse, så jag tänkte somna om, klart att det inte går. så jag la och kollade på Sex And The City till halv tolv någongång!

Och sen skulle vi städa här hemma.
Vi kan ju alla gissa hur det har gått, åt skogen! Rummet ser fortfarande för jävligt ut, jag orkar verkligen inte!!
En annan dag helt enkelt! =)

Helgen har varit späckad,
Fredags var det grillning hemma hos Annie =) det var även meningen att vi skulle bada efteråt, men vi struntade i det och gick på fest istället, där vi stannade i någon timme.
Hem till Annie, så att hon kunde packa ihop sina saker, eftersom hon skulle sova hemma hos mig =) Alltid trevligt!!

Lördag åkte vi ut till skummeslöv för att fira hannas 18 års dag, med fest och mat på panget och såklart dans!! =) den bästa dansen var under bordet!! =)
Sov där, och åkte hem dagen efter, ganska sliten!

Söndag Var hemma vid sex tiden någongång, gjorde ett telefonsamtal, gjorde mig iordning, åt mat och fick besök! Och tillbringade, de 4½ timmen, med tv tittande och en mininmalt liten promenix! =)

panget
Alla


Jag och Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0