trött, - Redan?

klockan närmar sig halv tio, och jag är trött!
det har inte hänt under hela mitt sommarlov!
Jag har väl som tidigast somnat efter 1 eller nått,  occh jag är trött nu?
det kanske är ganska bra att jag är det, eftersom jag borde komma in i en bättre rytm innan skolan börjar.
Då ska jag upp 05.50, jag kommer att somna så fort jag sätter mig någonstans i skolan under hela första veckan! Usch!
Jag har dock fått en extra dags sommarlov, börjar inte förrens den 21 istället för den 20, så jag börjar alltså om en vecka idag! Går fredagen, sen är det helg! =) Tack!

Idag har jag spenderat dagen med Annie och Martina, 2 timmar på Nya Konditoriet,
Trevligt! Sen hem till mig. =)

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0