16 december

dagen då jag helst skulle vilja stanna hemma och dra täcket över huvudet och stanna i sängen hela dagen är här! och den har pågått i många timmar!
Dagen har varit helt ok,
nej det har den inte! denna dagen borde inte finnas, för att då har det som hänt aldrig hänt!
men så okej, som det någonsin kan bli denna dagen, nästan.
Det var nog bra med en jobb-dag idag, annars hade jag verkligen stannat i sängen hela dagen!! Och hade inte stigit upp förens nu! och då hade jag uträttat det enda rätta idag!
Jag har såklart gjort det ändå!
Usch! kan man verkligen inte spola tillbaka tiden! jag vill det!
så mycket att det värker i hela mig!
Jag kommer alltid att sakna dig!









Kommentarer
Postat av: martina

hjärtat<3

2008-12-20 @ 23:27:59
URL: http://rockmeoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0