helgen som var..

.. var mycket bra!
hade bland annat de sista praktik dagarna!
de sista blir denna veckan!
sen börjar jobbet, ända fram till dagen innan julafton!

Lördagen bestod av fest på kvällen, då alla äntligen var samlade på ringvägen var det mycket prat och skratt! :D
det bar sedan vidare ut i skogen, till de tre tjejer som annordnade det hela!
Kvällen blev bättre och bättre ju längre den pågick, dock var jag lite trött, så vid halv två - två la jag i sängen och sov! =)

Och dagen därpå mådde jag som förtjänade då var klockan bara sju, somnade om och mådde bättre vid elva :D
Vid tre bar det in till kristianstad, för glöggkväll hos Ralle och Mia! :D

Jag bjuder på lite bilder!
Så Enjoy!



:)


:)






Vems? ;)

Kan också meddela att även Hanna och Annie var med :)
hittade dock inga bilder. Men säg till!

What do you want from me?
Tjing*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ahhh vad fin du är baby!! Miss you soo much

2008-12-09 @ 13:25:04
Postat av: IdaIda

Alltså, ser man någonting alls i de där brillorna? :D

2008-12-10 @ 19:50:58
URL: http://insidemyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0