helgen..

helgen har väl varit ganska okej, började kanske inte helt bra, p.g.a datan och sånt shiit, men nu har jag kommit fram till att jag ska lägga över mina bilder på skivor och köpa en extern hårddisk på 250 GB där jag kan lägga över mina bilder musik och annat som jag inte vill ska försvinna, men jag får nog köpa den nån annan dag, för att en sån grej känner jag att jag inte vill lägga ut 800:- på, inte än, plus att pengarna finns inte än. får väl spara.

Lördagen hade jag först inget planerat överhuvudtaget, men sedan ringde Gullberg och sa att vi var bjudna till han i Visseltofta, för spelkväll på X-box och Ps2, och lite alfapet klockan sent på natten, det var roligt!
Men ni godkänner alltså inte gruspung!?
Så där sov vi över, jag josse och hanna, och titti med såklart =) Och även kalle och Gustav kom över också. Dom andra hade annat planerat.
Men det var jätte skoj. =) Tack!

Söndag idag och jag kom hem från Visseltofta för ca en timme sedan och sen ska jag ner till Gymmet och träna Bp och känna mig nyttig! Det är bra! =)
Nu ska jag visst spela spel med Familjen Lundin, som idag består av en Mamma en Pappa, en Elin, en Bror och en Mia =)

Vad är det med dig? :/
Jag saknar ditt gamla jag.

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0