Onsdag

idag är det Onsdag, såklart! och idag har det faktiskt varit en rolig dag på praktiken har fått börja förbereda lite inför allahjärtansdag genom att klippa en massa hjärtan i olika storlekar och i lila, rosa och limegröna färger, det var roligt =)
Idag så åkte jag med mamma hem det var otroligt skönt, jag hatar att åka Buss! jag får alltid en sån huvudvärk!

Sen när jag kom hem hade pappa lagat mat till oss, mysigt =)
Och nu sitter jag och kollar på RoomService med familjen =)

I morgon bär det av till växjö för att räkna matte, så då blir det ingen praktik, ganska skönt faktiskt! har sovmorgon till 10.00 också, kan inte blir bättre.

Låten påminner om dig,
Frågan är om jag tycker det är bra?!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Told ya ;P

2008-02-06 @ 20:13:38
URL: http://LivetEnligtJosefin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0