shopping

Idag har jag äntligen fått träffa mina vänner som har kommit hem från Norge, Fast veckan med josefin har varit mycket rolig =)
Dagen spenderades i Lund med Shopping, jag ska att jag inte skulle handla så mycket, men men! som det kan gå!!
Det blev en ny svart parkas till vårjacka, otroligt fin, en tröja med "Tv-tryck" eller vad man ska säga, ett pastell blått smalt skärp och ett par nya björn Borg trosor, i knall blått, väldigt nöjd med mina inköp idag,ni kanske får se dom Nån dag=)
Idag har dom varnat för storm, och den har jag inte märkt av!
Nej!, jag bara skoja det har jag visst det =) Vi satte oss på tåget från Lund och skulle åka hem, men vi fastnade i Hässleholm, då hade alla tåd norrut slutat att går, p.g.a stormen, så där satt vi ett tag, men som tur va så hade vi stannat precis precis vid stationen, och eftersom vi bor i Osby så kunde vi ringa våra föräldrar som kunde komma och hämta oss.
På vägen hem, så la det lite träd här och där, också var det en idiot rent ut sagt som skulle köra om oss, och då ligger det ett träd på hans vägsida, så pappa la sig på bromsen, och tur var så hände det inget, men guud, jag blev minsann rädd!

I morgon ska jag till Kristianstad till min Moster, Morbror, Och mina 2 kusiner, och där ska vi sova, kolla på melodifestivalen, och mysa. Så det blir nog skojsigt =)

Här är min jacka=)

ha en trevlig kväll.

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Jonna

fin jacka:)!

2008-02-22 @ 21:55:05
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: egoina

snygg jacka :)

2008-02-23 @ 15:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0