Söndag kväll

Jag brukar inte gilla söndakvällarna, men denna kvällen är ett undantag, och det beror ju på att vi börjar vårt sportlov i morgon. Det är ju helt underbart =)
Jag ska minsann bara ta det lugnt, känner verkligen att jag behöver det!
Fast jag har ju bestämt att jag och Josefin ska ha en pluggdag, få undan allt liksom det är faktiskt ganska skönt att när man sen har gjort det så behöver man inte tänka på det längre. Och för att göra pluggdagen lite mysigare så ska vi göra scones =)

Mina söndagar brukar bestå av träning på gymmet men inte denna söndagen, för att min träningspartner har åkt utomlands, hade ju inte tackat nej till att va ett handbagage!
Men jag får vänta tills min tur, vilket sker den 3:dje September, då ska jag minsann till Turiket =)

Nu ska jag fortsätta min söndagskväll med lite filmer med Josefin =)

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Ameli&Emelie

scones är gott :)

2008-02-17 @ 22:14:25
URL: http://lifeasblondes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0