torsdag

Hejsan

Jag har fortfarnade inte blivit bra på varken hitta på rubriker eller på Matte B, provet gick rent ut sagt åt hel*ete.
Men å andra sidan så trodde jag inte att jag skulle klara det heller så:P
Det är bara att ta nya tag!

Alla<3dag idag, mysigt faktiskt, sa innan att jag inte tycker om denna dagen eftersom man är själv, men jag glömde ju att jag har ju mina föräldrar, =) i morse stog det ett paket på bordet, det var från Ida =) det var en ram, med ett kort på mig och Ida när jag slutade 8:an och när hon slutade 9:an det var jätte fint =)

När jag kom hem så fick jag ett linne från pappa, som är grått och med rosa text på, där det stod Sötnos =)
det var jätte fint,
Pappa hade köpt blommor till mamma, och jag hade köpt blommor till mamma och Pappa =)

jag skrev i ett inlägg att jag en dag skulle skaffa denna skjortan, och idag hittade jag den på HM, så nu hänger den i min garderob =)

Ha en fortsatt trevlig dag!

Tjing*

Kommentarer
Postat av: elin

den skjortan är jättesöt! :)

2008-02-20 @ 20:20:39
URL: http://elinwahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0