..

Usch, det måste verkligen vara något fel på mig, är trött exakt hela tiden, borde kanske kolla upp det där! =)

Annie och Hanna spenderade sina nätter hemma i mitt hus, bara för att jag är mörkrädd och hatar att vara själv, osså hoppas jag att dom var där för att dom ville det! hihi,
lite kvällsmat, tv och en Titti som anlände så blev det väldigt mysigt.
på Tv vankades det, Roomservice, Fråga Olle och Girls of the Playboy mansion, konstiga männsikor det där!
och på TV:n i sovrummet blev det lite One Tree Hill innan man somnade.

Vaknade kvart i 6 och upptäckte att jag kliat sönder mig under nattens gång, armvecken var inte det finnaste, Så nu har man fått något tips om någon Kräm, som jag ska gå och köpa! hoppas det blir bättre!

Tack för att ni gjorde så att min kväll/natt inte blev jobbig =)
Love!

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Anonym

kvinna du fyller 18 i år, du måste lära dig att sova all by your self. I will teach you!
PUSS/kusin

2008-01-31 @ 11:25:27
Postat av: ung mamma

du är utmanad sötnos

2008-02-01 @ 10:15:25
URL: http://emelieelisabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0