första dagen

Idag var det första dagen i skolan, segt att gå upp på morgonen kan jag tillägga, eftersom man somnade väldigt sent kvällen innan, och när telefonen ringde, så finns det ingen som vill va i närheten! Ganska skönt med ett tyst hus och föräldarna sover.
Tog tåget till Växjö 06.51 och hade den första lektionen för år -08, Praktisk marknadsföring/Småföretagande. Och man har nu blivit av med att få åka hem 12.12 för att nu har vi estetisk verksamhet på onsdags eftermiddagrna så nu ska jag starta ett projekt, jag ska sy en klänning, kan bli ganska kul, eftersom Adéle också ska göra samma sak =)

Jag väntar fortfarande på ett Hej, men det verkar inte komma något.


Tjing*

image2




image3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är såååå glad att du skaffat blogg :d Nån rast (om du har datorn med dig) kan jag hjälpa dig med designen om du vill :) PUSS SÖT

2008-01-10 @ 16:56:03
URL: http://emelieelisabet.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0