Skola

Idag har vi haft floristteknik med brudbinderi, och vi fick göra vad vi ville =) det var faktiskt ganska skoj.
och det var typ första gången min bukett klarade "skaktestet". Och jag o Adéle tramsade  ju som vanligt=).
Efter det att jag kom hem sökte man sommarjobb, gick åt skogen rent ut sagt!!
Sen fick man cykla hem med en sprängade huvudvärk, och har sedan dess (kl: Halv 6) legat i sängen och tagit det lugnt, behövdes kände jag, och nu kollar jag på I huvudet på Gynning har redan skrattat så jag fått ont i magen och det har pågått i 7 minuter!



Tjing*

Kommentarer
Postat av: Adelele

haha tramset kommer nog aldrig försvinna tror jag ;) ni får stå ut med det allihopa ;P

2008-01-15 @ 21:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0