rastlös

jag är sjukt, sjukt, sjukt rastlös för tillfället, vettifasen vad det är med mig.. så har jag ingen msn som funkar heller:P hel konstigt. Fast nu kom jag på att jag har fått 3 filmer av mamma och pappa, som man kanske ska kolla på.?

Vet inte rikigt varför jag är rastlös, kanske kan ha något med att göra att det har varit full rulle i Fröken Lundins liv dom senaste 2 veckorna, med övernattningar hemma och borta, då blir man van vid att ha folk runt omrking sig, och då hittar man på saker, och nu sitter jag här i min ensamhet:P eftersom annie och Titti är i skummeslöv och Hanna och Josse ska till sandviken i morgon, då väntas det ännu en dag med rastlöshet.
Fast det kommer att hända liite saker i morgon iallafall, skulle visst till IKEA fick jag reda på från mamma idag, vi ska göra tårtbottnen till min tårta, som jag ska ha på lördag eftersom jag då fyller 18! =) och hela familjen ska ta sprutor, för det vankas ju utomlands om mindre än 2 månader! =)  okej då, så det kommer att häna lite saker i morgon det är ju skönt =)

Sen brukar jag aldrig kunna sova kvällen innan min födelsedag, och folk runt omrking mig tycker att jag är löjlig, men kan jag inte så kan jag inte, det har alltid varit så! :P
Men det är kul att fylla år! =)

Tjing*
jag o emelie
Kan berätta att Emelie, med sin lilla skrutt Alvisen ska komma till mig på min födelsedag =) <3

Kommentarer
Postat av: Ung mamma

Baby I love you

2008-07-19 @ 23:37:34
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0