Sex And The City

Efter många kvällar på raken så har jag kollat klart på OC säsong 4, och nästan alla mina boxar står i min hylla. (Nästan alla) :P
Eftersom min mamma fyllde år häromdagen, och hon är ett litet fan av Sex And The City, så fick hon hela samlingsboxen utav mig, min bror och min pappa, i födelsedagspresent.
Och just nu är den på mitt rum! Och jag är redan ett litet mini fan av denna serie, efter bara några avsnitt, jag lär ju bli ett större, känns det som iallfall.
Jag har nu många timmars av tv-tittande på kvällarna när jag inte kan sova.
Nu under sommarlovet, har det blivit väldigt mycket utav detta, har t.o.m. dragit igenom alla säsongerna av Desperate Housewives! =)

Men det som kommer att vara igång på min TV om kvällarna, är Sex and the City! i en lång tid framöver.

Tjing*
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Åh tack :)

Lycka till på uppskrivningen!

2008-07-26 @ 01:26:48
URL: http://jesisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0