Värme

det är så varmt ute att man nästan smälter bort, men man ska inte klaga när värmen äntligen är här! =)
det enda jag har gjort dom senaste dagarna, så har jag legat i solen och glassat, och badat =) och lite körkortsteori på det.
Annars har det inte hänt så mycket, verkar som om jag ska till havet antingen måndag eller tisdag, med min granne som äntligen kommer hem från Italien =) och eftersom hon tog körkortet precis innan dom åkte ivg, så blir det inga problem med att kunna ta sig till havet =) ska bli mysigt =)

Nästa lördag ska vi till Skummeslöv igen, för då fyller hanna 18 =)

Kan väl tänka mig att jag ska umgås med Annie ikväll och mysa lite :)
jag och Annie
Annie och Jag

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Annie

Kan väl tänka mej att umgås med annie?? haha, bara för att det brukar bli så,´:)

2008-07-25 @ 18:28:00
Postat av: Elin

stod faktiskt att jag kan tänka mig att jag ska umgås med annie =) inget negativt alls babe!! :)

2008-07-25 @ 18:51:18
Postat av: annie

Va bra :) mysigt hade vi det i alla fall. :)

2008-07-26 @ 00:17:02
URL: http://annieericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0