Jesse

jag kan nu säga att I´m totally in love with Jesse MCcartney, (nästan) ;)
nej, men jag tycker att han är riktigt bra, man känner igen sig i hans låt texter, m.m.
iallfall jag :P
Tex i denna låten, riktigt bra! så lyssna på den!!

Dagen har varit ganska händelserik iallafall på morgonen, jag och mamma åkte in till Kristanstad, hon skulle upp en vända på jobbet, sen fick vi gå och lämna in min telefon på lagning (Igen!!) så den får jag tillbaka om ca 2 veckor,, plus att dom inte hade någon lånetelefon till mig, så nu har jag (som tur är) min pappas gamla Nokia 3510, haha, bättre än ingenting alls.
Efter detta så fick vi åka och handla, snäll som man är som ställde man upp på detta ;)
sen fick vi hämta pappa, som kommit hem efter någon resa med jobbet. 

ikväll blir det slapp, och fotboll, Ryssland - Sverige!!
Jag tror att Sverige vinner med 2-0 och att Ljungberg och henke gör målen.
Kul att se sedan om man va nära överhuvudtaget.
Hoppas dom vinner iallafall =)

Tjing*

Kommentarer
Postat av: ung mamma

Mohhaahaaaa du hade felfelfel! Sverige förloooorade :P Jag trodde att det skulle bli 1-1 men se så fel jag hade. Pusissss

2008-06-19 @ 14:52:52
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0