midsommar =)

jag kan ju börja med att berätta att jag hade grymt fel, när det gällde Sverige - Ryssland matchen! Ojoj, men är man inte bättre så är man inte det. Kul för Ryssland iallafall som också slog ut Holland igår kväll.

Jag orkar nog inte sitta och förklara hela midsommar helgen,men den spenderades i skummeslöv med josefin, annie, titti, gullberg och några utav annies bror och hans kompisar.
Det finns inte mycket att klaga på efter denna helgen, den enda är väl att jag är mega trött nu! fastän att vi råkade sova till 13.35 idag! skönt var det iallafall=)
Tack alla, för en underbar helg! Love!

Tjing*

Kommentarer
Postat av: ung mamma

Baby du är utmanad. Läs min blogg!

2008-06-24 @ 18:13:49
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/
Postat av: leia

kul å höra att det är många som är nöjda med helgen! och va skoj att plugga till florist:) var gör du det någonstans?



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0