Sommarlov

Finally, så kan jag också säga att jag har sommarlov!  Hade min skolavslutning i torsdags, med betygsjakt, och avslutning på växjö teater, har kanske aldrig skrattat så mycket åt mina lärare sóm jag gjorde den dagen. Vi fick betygen, tog lite foton, pussades och kramades, sa till varandra att vi skulle träffas under sommaren, sen sa vi hejdå, Och till hösten så är vi äldst på skolan! ett år kvar, sen är de tslut på allt trams, ska nog gå det också:P

Pratat med älskade Emelie idag med, duktig som hon är så åkte hon till skolan och gjorde färdigt sina arbeten, och vi bestämde även att vi plus Adele, att vi ska ses nästa torsdag =) äntlgen som vi har sagt att vi ska träffas, men det har aldrig blivit av, tss men nu blir det förhoppningsvis! =)
Det blev också bestämt att Emelie och Alva ska komma hem till mig på min födelsedag den 19 juli =) gud vad jag längtar =)

Sommarlovet hittills har väl kanske inte varit någon höjdare, p.g.a. regnet, det är ju så satans tråkigt att det ska regna!

På midsommar, så ska jag och josefin till skummeslöv, till annie stuga =) Det är dags för det igen=) och gud vad vi älskar att vara där, det ska ni veta =)

*tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0