Planering

just nu är jag i skolan, lång dag idag! ska på teori sen när jag kommer hem, är inte hemma förrens sex, och sen ska jag föröka göra klart mitt svenska arbete, och läsa ut min engelska bok! Få se hur det går:P

Andra dagen på veckan, det går snabbt nu, vi planerar inför studenten med blommor och allt grejs! Ganska kul faktiskt, Jag och min grupp har fått ta på oss uppgiften och dekorera trappen där alla treor ska springa ut.
Kan nog bli bra =)

Hade träning igår, höll på att dö! Måste verkligen få upp min kondis, men den är bättre sen jag började iallafall =)
Och på torsdag är det sista träningsdagen, sen får jag ta tag i min träning själv, det kommer aldrig att funka! Ska göra mitt bästa, ut och springa 2-3 gånger/vecka eller något! Hoppas jag kan hålla det sedan. Ibland kan det faktiskt vara ganska skönt att börja springa, helst om det är varmt ute =)

Min helg har varit fullspäckad! var iofs ledig på fredagen för att vi hade ingen lärare, så jag hann börja lite på svenska arbete och skrev fyra sidor =)
Sen på kvällen bled det umgänge med Annie och Josefin =)
Lördagen bestod av fotboll, som vanligt varje lördags eftermiddag, och 18 års fest på kvällen. Vart ganska lugnt från min sida :P
Söndag sov jag till 11 otroligt skönt =) kalas på rönnbärsvägen för victor som fyllde 7, vid två tiden, och det vankades mat, korv stroganoff med ris /smörgåstårta och vanlig tårta.
Kvällen spenderades med ett besök på Ringvägen =) med tv-tittande och lite där till =)

image34
Det är varmt ute! =)

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Josefin

Lite annat där till ja...;)

2008-05-29 @ 20:34:39
URL: http://LivetEnligtJosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0