Torsdag och snart helg =)

torsdag idag, egentligen så innebär det en hel dag i skolan, men inte längre, har ingen matte kvar, så jag gick till kvar över 11, slutade tom tidigare eftersom vi hade engelska muntligt idag, och vi har diskuterat vår engelska bok, som jag faktiskt hann läsa ut! =)
så jag gick från skolan kvart i 11 skönt =)
Tog det lugnt och gick och köpte mig en glass, tillsammans med jonna, julia, emelie och elvira, sen tog jag tåget hem tio över tolv, och nu är jag hemma! =)
Och även i morgon blir det halv dag! grymt skönt =)

I tisdags blev det teater i kristianstad, då Josefin var bäst som vanligt ;)
Väldigt mysigt åt på hemvägen också. Den möjligheten finns nu när Titti kan köra bil =)

Jag har inte en aning om vad jag ska göra i helgen, fast det blir iofs fotboll på lördagen (som vanligt:P) och förhoppningsvis hinner jag göra klart mitt svenska arbete innan helgen tränger sig på!

image34
Varmt idag också =)

Tjing*


Kommentarer
Postat av: Josefin

:D Ni anar inte hur glad jag blev när jag såg att alla ni var där! Ni är för gulliga!! Lööve

2008-05-29 @ 20:36:34
URL: http://LivetEnligtJosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0