lov

Förra veckan bestod av lov! och jag skäms lite över att säga att jag inte gjorde någonting vettigt, och med det menar jag, ta igen skolarbeten som jag släpat efter med sen jag jag var utomlands!
istället så gick jag på bia, var i Lund, Kristianstad ett antal gånger under veckan kändes det som, övningskört en hel del, så det går liite framåt iallafall:D

UnderFredag/Lördag var det födelsedagsfirande, och stand Up I malmö City och det resulterade i magont i 2 timmar! Det var en mysig och rolig kväll, med hela familjen Lundin!

Och helgen kunde iallfall inte ha avslutats så mycket bättre =)

Och ikväll var Micela på besök, och hon stannar iallafall året ut!
Välkommen till civilisationen igen ;)



 
Tjing*

Kommentarer
Postat av: Emelie

bara för att ni är världens sötaste

2008-11-03 @ 21:28:12
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/
Postat av: Anonym

tackar tackar.

osbycivilisationen är oslagbar.!

2008-11-09 @ 14:35:19
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0