hmm.

dålig uppdatering på senaste tiden, jag vet, men det har varit full rulle i mitt liv, kul kul kul!! :D
I lördags var det 18 års fest, med mkt trevligt folk och otroligt fina presenter TACK!  Jag kan också säga att jag har fått världens mest konstigaste och kanske roligaste present, En MUS! Den är dock inte lika äcklig som man tror att dom brukar vara, min heter Louise och är vit och jätte söt! :D Haha!

Skolveckan har varit ganska strssigt kan man väl säga, mkt planering inför tisdagen nästa vecka när vi ska öppna caféet på skolan, och ha som projektarbete! Men det kan nog bli jätte roligt! jag har också pluggat en hel del, inför demokratiprovet som är på måndag! Hoppas det går bra då!

Helgen består av födelsedagsfirande av min granne som kommer hem från Gbg, för första gången sen hon flyttade! Ska bli jätte skoj, har saknat henne jätte mycket här hemma!!
på lördag blir det Kristianstad, med Annie, Frida och Lisa, och jag tror att det kan bli mycket roligt! :D :D Sen blir det övernattning hos Ralle och Mia :D

Det görs även en renovering i huset på Ringvägen, och det är mitt rum, det är ett under om jag kan hitta min saker nu, dom ligger utspridda lite här och lite där!! :D det ska iallfall bli en ny fondvägg, som går i svart grått och vitt, gråa väggar och lite nya möbler!!

Nu ska jag krypa ner i sängen, kolla på idol och plugga!

Tjing*

jag och emelie
Jag och Emelie Baby! :D


Adéle snygging och jag


Jonna, Rebecka Och sara, även dom tre hetingar från småland!! :D

Kommentarer
Postat av: elin

Du har ett saftigt namn ;)

2008-10-03 @ 08:19:45
URL: http://elinluundin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Älskarej

2008-10-03 @ 08:35:47
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/
Postat av: Rebecka

wee, tack återigen, hade jättekul! :D mest kul var nog egentligen att få se dina söta reaktioner över alla presenterna ^^

2008-10-04 @ 18:53:59
Postat av: Anonym

när jag fyllde 20 fick jag två ökenråttor, de åkte ut ILLA KVICKT!

2008-10-05 @ 21:26:35
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0