12 Augusti

Idag har jag varit uppe med tuppen känns det som, har fått mycket småsaker uträttade:)
jag har fått det minililla hålet i tanden lagat, handlat in lite dubbehäftande tejp till de sista turkietbilderna, sen familjen och släkt var där i höstas, så nu ska de äntligen sättas in, och eftersom det är jag som är familjens lilla fixare när det kommer till foton ligger det lite smått på mitt ansvar;) Dom andra har inte tid :P
Även andra småsaker har blivit fixade, så det känns skönt :)

Idag/ikväll är det fotboll i Sölvesborg, och som alltid hejar jag på de grönvita hjältarna!

Det blir även ett besök på Ekohallen innan matchen, tillsammans med mamma och Storkusin Micela :)




Idag höll tandläkaren på att sätta fast min fläta i den gröna "haklappen"
han trodde då att de gjorde mer ont än att fixa hålet i tanden ;)

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Ida

Aw, gick du tii Mowafak eller Nils-Gunnar eller till någon helt annan? ^^ Anyway, Mowafak är så sjukt söt! Haha :D

2009-08-12 @ 17:48:02
URL: http://insidemyhead.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: okej vad roligt:D I veckan ska jag bara ta det lugnt och städa lite. Kanske vara med några kompisar och bara njuta av den sista veckan på sommmarlovet;)

Ha en bra kväll

KRAM

2009-08-12 @ 18:37:03
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0