Funderingar

känslan att inte veta vad som pågår, drar mig i bitar på insidan.
Jag kan inte falla tillbaka på de ord jag hört eller vad som har blivit lovat, för tillslut tappar dom sitt innehåll och sin charm och jag slutar tro på dom.
jag vill kunna lita på orden, och vissa dagar gör jag det, men när man säger något gäller det att leva upp till och bevisa det,  och inte tro att de orden kommer att hålla föralltid, de gör dom inte, inte hos mig iallafall.

Det gör mig tokig när situationen helt plötsligt vänder, speciellt när jag inte är med på det.
Ta ett beslut och håll fast vid det! blir löftena brutna så blir dom det, jag kan ta det, jag har gjort det innan och jag kan klara av det igen.
Men ta ett beslut.


Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

Godmorgon!

Sovit gott?

2009-08-20 @ 10:16:20
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0