KvällsTV

Kom hem från kvällspromenaden för en stund sedan, det var skönt att få komma ut och röra på sig :)
Jag fick med mig Josefin på min promenix, det är alltid roligare att gå två eller fler än att gå själv.

Nu sitter jag och pappa i soffan och kollar på friidrotten, och väntar på att Zlatan ska göra debut i Barcelonatröjan :)
Jag beundrar också min design, men kan dock inte ta emot allt credd på den, utan hittade den på jessicas blogg, men Headern har jag där emot klistrat ihop lite snabbt med hjälp av studentbilderna, Storkusin Micela skickade till mig idag, så nu är jag jäkligt nöjd, ska bara orkar fixa profilbilden också. 
alla koder la dirket efter varandra så det är lite svårt att hitta i röran, men någon dag ska jag väl lyckas hitta det :)



Tjing*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0