Söndag

jag har varit hemma i ca 3 timmar, maten stod nästan på bordet när jag väl kom hem! Fisk:)

Jag har nu packat upp väskan sen helgen och packar nu i en ny större väska, då det är Växjö och nollning för hela slanten nästa vecka, med start på tisdag.
Jag är väl förberedd, men det ser ut som att jag ska vara iväg i mer än en vecka!
Men det är väl ganskla typiskt mig, packa alldeles för mycket kläder, skor och andra saker, men nu kommer jag inte åt det som är hemma och det är svårt att beräkna vädret, sååå... lika bra att packa för mycket! :) det är ju morgongympa, sittningar, utgång, skattjakt, Båtrace, vinbrännboll, lekar och en jäkla massa annat!
Jag kommer att vara död redan innan skolan har dragit igång igen! ;)
Men Kul ska det bli, det är en sak som är säkert! :)

Glöm inte att rösta på mig i veckans blogg ;)
Vad har ni gjort i helgen?

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Adéle Siljemark- EN FOTOBLOGG

När jag ska fota dig, när vi båda ahr tid ;)

Fast, du kanske inte fastnar på bild i min kamera;) <3

2009-08-24 @ 09:52:31
URL: http://adelesiljemark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra måndag! =) kramar

2009-08-24 @ 15:43:03
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0