fredag

Idag är tänkt att jag ska göra ett skolarbete om genus, klass och etnicitet. Vi ska ha ett utkast färdigt tills på måndag så det är lika bra att sätta igång med det nu så slipper jag det sedan :D

Under morgonen har jag och mamma kollat på skidskytte med damerna, jäklar vad dom kan köra:P Så för tillfället har vi två svenskor på plats ett och två och så förblir det nog också :)

Igårkväll satt jag och kollade på en ny digitalkamera till mig själv. Min gick ju sönder under kickoff veckan och kostar ca 800-900 kronor att laga. Så jag har fått fråga Kusin Cela om hjälp eftersom hon kan en hel del om sånt där. Tack för det. För jag kan ingenting! ;)

Nu lutar det lite åt denna! ca 2500:- Från OnOff =)

Heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0