mobilen är hittad :)

i morse när jag skulle köra till jobbet hittade jag min mobiltelefon (mot alla förmodan) den låg vida buskarna på marken! ;) OCH den fungerar utmärkt! sicken telefon jag har^^ *peppar peppar ta i trä*
Så nu slipper jag köpa en ny, vilket jag ändå inte var så sugen på. Jag gillar min telefon :)

Jag har lovat mormor och antagligen morfar (och kanske resten av släkten som läser) att jag ska visa bilder på min lägenhet. Den är ju så gott som klar nu. Har flyttat in alla möbler från mitt rum här hemma. Så nu är det bara en TV som ska inhandlas. Soffbordet ska skruvas ihop och lite andra smådetaljet sen är det klaart! :)

Nu märkte jag att min sladd till min nya kamera är i lägenheten. Så ni får tyvärr stå ut tillsvidare! sorry!

Tjing*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0