svar på kommentar (rimmade ^^)

Jag fick in en kommentar under dagen, (ni kan ju läsa själva, Höhö;))
Först vill jag bara tacka så mycket att du tycker om bloggen (bortsett från när mina funderingar kommer in och ni inte förstår så mycket utav det)
Och visst ska ni förstå, men kanske inte allt om mig, jag skriver i min blogg för att jag tycker det är kul och att mina nära och kära ska kunna läsa om vad jag har för mig om dagarna. Men också för att skriva av mig när jag tycker att något är jobbigt. ust nu är det inte riktigt meningen att folk ska förstå. Kanske är dumt att slänga upp det här då när hela världen kan läsa. Men jag gör det för mig. :) Och någonstans ska man få utlopp för vad man tänker och tycker :) Hoppas ni förstår liiite mer nu :)

Men sjävklart ska inte mina konstiga funderingar ta över så att ni tycker det är tråkigt att läsa bloggen, men ibland tror jag det är viktigt att visa att allt är inte kalasbra 24/7, man får ha dåliga dagar också. Annars kan man ju inte uppskatta de dagar som är bra och roliga :)

TACK så mycket för att du sa vad tyckte, det uppskattas :)

Det är förresten lite julmys på min väg och i mitt hus! =) (SE ljusen, och inte nässprayet eller ngt av det andra som ligger utspritt på byrån;) )
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0