090219

Torsdag idag, ingen händelserik dag kan jag väl inte påstå, har hjälpt mamma att handla.
Annars har jag filat lite till på mitt CV och personliga brev, jag hoppas att det blir lite bra iallafall och att det möjligtvis kan resultera i ett sommarjobb till en början med och en förlängning hade inte suttit fel, eftersom jag inte hittar några kurser som jag kan läsa till hösten, så nu förlitar jag mig på jobb! *fingrarna hålls i kors* :)

Börjar känna mig krasslig, med lite halsont och täppt näsa och därmed gosat runt i pyjamas byxor, linne och tjocktröja hela dagen, underbart!
Jag hoppas på att kunna sova bort det och dricka en massa vatten och varma drycker, för jag har verkligen inte tid att bli sjuk, speciellt inte i någon influensa av något slag, hoppas jag klarar mig undan det trots att en familjemedlem är totaldäckad! :/

Verkar som min sista bikini överdel från H&M ligger nere på posten och väntar på mig! :D

Kan också berätta att det hänger en helt underbar klänning i vår hall, jag och mamma tog oss en tripp till Växjö igår för att hämta min balklänning och hem kom den, ska sys in på något ställe bara sen sitter den som en SMÄCK!! :D


Jag är trött på vad allt som heter snö, slask och halka!
Jag vill ha värme, vår och sol!
Tjing*




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har med blivit sjuk! Vi har smittat varandra!=)

2009-02-19 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0