090220

Förkylningen är samma som igår och den är kanske t.o.m. lite sämre.
idag har det varit besök hos niklas för att kolla upp stukningen i foten, och tydligen så var det en rejäl sådan.
Kollade också upp knäppningarna i lederna och mitt knä, det vi kom fram till var att (det jag har kommit fram till) är att hela jag är lite sne hit och dit, i höfter, leder, fötter och knän!
Men nu ska det bli bättring på detta, har fixat inlägg och ska få ett rätt träningsprogram för ben, knän och fötter.

Jag och Hanna har också tagit tag i ett varsitt fotoalbum och suttit under eftermiddagen klippt och klistrat, det blir vääldigt fint ;)

Kvällen kommer nog inte att bestå av så väldans mycket, ska eventuellt fortsätta med fotoalbumet och bilderna från turkiet, kolla på let´s dance och bara ta det lugnt!
Ska upp tidigt i morgon för att följa med pappa till Kristianstad, så det blir nog ingen lång kväll för min del!






Några av bilderna som ska in i fotoalbumet!
:D

Tjing*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0