090222

Snart är veckan slut och då är det tillbaka till verkligheten som gäller för Fröken Lundin, det har det iofs varit under lovet också, men nu sätter skolan igång igen och där med alla arbeten, som jag inte alls känner för att dra igång med överhuvudtaget.!
Men snart är det över.

Är inte heller ledig varje torsdag och fredag längre, eftersom praktiken börjar igen, men den håller bara på så i 5 veckor därefter påsklov och sen lediga 2 ggr i veckan, det kommer att gå snabbt fram till den 9 juni, då jag och min underbara klass kommer att stå på trappavsatsen med studentmössorna på huvudet och sjunger för full hals! :D

Idag blir det en oerhört lugn dag, då jag ska sätta mig ner med arbetet om Amerikanska revolutionen som ska vara färdigt på tisdag! Och jag har en bit kvar.

Jag har varit en riktig slöfok under förmiddagen, genom att ha legat nerbäddad under täcket ute i soffan och kollat på skidor för hela slanten, och fått maten serverad av pappa, som gör världens goaste mat! :D

Anders Södergren är min man! ;)

Vi hörs!
Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0