melodifestivalen

Helgen har pågått ett bra tag för min del, sen i torsdags för att vara exakt men snart är det slut med det!
Så i torsdags eftermiddag följde jag med Mia in till ralle och lägenheten i k-stad då jag och mia spenderade ca 5 timmar med ett 1000 bitars pussel, med bebisar på i krukor och roliga mössor!
Fick även låna deras soffa för natten, väldigt mysigt! =)

På fredagen, fick jag en mys runda med Mia på stan, då det blev lite inhandling av tröja väska och diadem och även en fika på Darins, på kvällen stod det utgång på shemat tillsammans med mina godingar (Förutom Titti :/, men vi har nu sagt att vi ska boka ett datum långt fram så att vi alla kan gå ut, det ser jag fram emot :D) Och en hel del andra goa tjejer!
Kvällen blev lyckad trots att jag valt fel skor, som saknade sulorna, några centimeter för höga för mig och min stukade vänster fot som inte blivit helt okej ännu.
Så efter ett par timmar i Sölvesborg, Kristianstad, Class och på Kommendantsvägen 24 tog vi taxi hem ända till Osby, så klockan 4 landade jag i min säng och somnade två sekunder efter att huvudet hittat kudden!

Och här sitter jag nu med pappa i soffan och ska kolla på melodifestivalen!
Far och dotter stund!
Det har jag saknat! =)

NU hoppas jag att det är ÖVER!

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0