Dagens

Dagens humör: glad
Dagens mående: Trött
Dagens borde: göra religion samhällskunskap och historia
Dagens frisyr: fläta
Dagens klädsel: för tillfället kofta, linne, mjukisbyxor
Dagens planer: vila, men göra färdigt pluggandet
Dagens materiella vill ha: skor
Dagens längtan: till helgen
Dagens fundering: ifall jag ska gå och lägga mig och sova bort huvudvärken
Dagens beroende: vatten
Dagens tråkigaste: att jag steg upp helt i onödan för att åka till skolan.
Dagens roligaste: Att jag fick åka hem igen, pga tekniska fel på tågen, så nu gör jag arbetena hemma istället :)
Dagens middag: inte en aning, åt precis kebabsallad, för att jag slarvade med frukosten! ;)
Dagens låt: Missy Higgins - Ten Days


Ser fram emot helgen! :)
Tjing*

Kommentarer
Postat av: Maria

Fin blogg du har.

Gillar du att tävla har jag tävling om nagelgodiebag :)



Kram

2009-01-19 @ 17:46:44
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0