Måndag

dagen har varit relativt slapp, skulle varit i skolan men eftersom tågen knasade till sig ganska rejält i morse så bestämde jag för mig att åka hem igen, och eftersom jag lämnat nycklarna hemma, fick jag ställa mig o knacka på sovrumsfönstret och väcka mamma! :D
Soffan har idag varit upptagen! Av MIG!
Där har jag legat o kollat på film, gjort arbeten och fixat o trixat lite med allt möjligt!
Har iofs gjort pannkakor åt familjen Lundin, och kollat på handboll och idrottsgalan!

Så denna veckan innebär 2 skoldagar, ännu en gång, så klaga ska jag minsann inte göra i morgon blir det även en ganska slapp dag! :D
Det är så jäkla skönt!

Ska snart hoppa i sängen, kolla lite på vänner (får aldrig nog ;) ) och möjligtvis läsa i min bok!
Och förresten så var jag på bio igår, och kollade på Twilight IGEN!  Fantastiskt bra film! så när jag lämnade bio salongen med Martina och Josefin var jag ännu en gång i drömmarnas land, och där vet jag alltid hur det slutar!
även det är helt fantastiskt! :)
Drömma borde man göra oftare!

Du har har gjort mig otroligt stark!
TACK!

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 14:32:06
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0