Should've known you'd bring me heartache, almost lovers always do...

Dagens humör: Bra  
Dagens mående: Snurrig
Dagens borde: ingenting längre, möjligtvis lägga mig i tid ;)
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens klädsel: tjock tröja och mysbyxor
Dagens planer: kolla på tv, och ta det lugnt
Dagens materiella vill ha: hemlis
Dagens längtan: till sängen
Dagens fundering: hur jag hamnade mitt i denna sörjan
Dagens beroende: internet
Dagens tråkigaste: att det inte alltid går som man tänkt sig
Dagens roligaste:att jag hittat det jag suktat efter ett tag, och att jag är ledig i morgon och på fredag!
Dagens middag: Pastagratäng
Dagens låt: A Fine Frenz - alomst lover

Acceptera, respektera, och vara nöjd.
Det borde funka.
men inte för alla!

Micela - skynda dig hem =)

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag försöker. idag har det gått 1 vecka. bara 9 kvar:)

2009-01-21 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0