Torsdag, - och en lång helg till!

idag är det Tosdag och gör min del innebär det ännu en lång helg, dessa långa helger kommer jag att ha fram till vecka 9, så klaga ska jag minsann INTE göra!
Idag är det dealen som gäller, och även läsa lite i Twilight boken, så Jonna kan bli nöjd när jag väl säger till henne att jag har läst ut den första boken! =)

Jag ska även försöka städa buren åt mitt husdjur, fast att jag inte alls är pepp för det!
Laga middag
Städa
Och skicka in en analys på kistdekorationen vi gjorde igår!

Annars blir det en lugn dag, ska se om  jag kanske ska ut och köra en powerwalk eller en springtur, rensa tankarna lite.

internet fortsätter att göra som det själv vill här hemma, får nog kalla hit en smart människa när det kommer till att fixa med sladdar och internet, för så här kan vi inte ha det! ;)



Tack för att du lyssnade!

Tack vare dig är jag några erfarenheter rikare!

M- Tack för visdomsorden!

Tjing*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har bara en halv visdomstand, men jag är ganska vis ändå. kanske har att göra med att jag heter SIV och det är ju vis baklänges :)

2009-01-22 @ 16:25:23
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0