Upps..

Från att ha det hur lugnt som helst i skolan, sitter jag nu med ca 3-4 uppgifter i Historian som ska vara färdiga så snabbt som möjligt! :P
Tänkte att jag skulle mysa till det framför tv:n, med varm chokladmjölk och göra färdigt uppgifterna så jag slipper släpa efter med det, det borde inte vara så svårt!

I lördags var det utgång med min klass i Växjö på Oleó, det var otroligt roligt! Det är kul med nytt ställe och nya människor.
Och det spelades väldigt bra musik, vilket gör allting mycket roligare! men Vi har ALLTID kul tillsammans, så det spelar ju inte så stor roll! ;)

Här kommer iallfall några bilder =)


:) Jag mår bra! Och jag är glad!
Låt detta hålla i sig! =)

-nu Historia!

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0