en ny dagens

Exakt ålder? 19 år och några månader och några dagar ;)
Var bor du? Osby (inte så länge till)
Bor tillsammans med? Mina föräldrar
När tog du studenten? i våras :)
Något jobb? Ibland vissa helger
Pussat någon idag? Nej
Vad har du ätit idag? Kötbullar och makaroner
Dagens smink? Mascara
Dagens roligaste? Att jag ska bli bjuden på mat ;)
Har du många vänner? Jag är definitivt nöjd med dom jag har! :D
Hur många har du kysst? hm.. 10 kanske
Har du pojk-/flickvän? Nej
Vem pratade du med i telefon senast? Josefin

SENASTE..
..personen du kysste? hoho, förblir min hemlis :)
..gången du spydde? någon månad sedan
..gången du grät? två veckor sedan
..pizzan du åt? Hawaii
..gången du var i Göteborg? Sommaren -09 tillsammans med Adéle
..gången du var i Stockholm? när jag var 4
..gången du var full? kommer inte ihåg, ett tag sedan
..personen som såg dig gråta? Mamma och pappa

VEM..
..vill du kyssa nu? ^^ håller det för mig själv.
..vill du sova bredvid inatt? samma som ovan ^^
..ska du träffa imorgon? Ralle och Mia, mamma och pappa
..sjöng du senast för? mamma och pappa, det är det enda jag gör här hemma
..vill du ta med på en romantisk resa nu? vet inte.
..förtjänar att dö? De som förtjänar det?

VAD..
..vill du helst göra nu? Träffa Josefin
..vill du ha nu? Ny mobil och ny kamera
..längtar du till? Tills jag blir Växjöbo
..är det bästa som hänt dig? åå, det har hänt mycket bra, svårt att säga:)


Kommentarer
Postat av: Nina

Denna snor jag hihi :)

2009-11-14 @ 01:51:12
URL: http://ttfatf.blogg.se/
Postat av: Tobias

Är nog beredd att hålla med, Agnes var ju med då :D

2009-11-14 @ 08:29:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0