mycket har hänt! ;)

Igår var det en hektiskt dag.
- Jag lämnade in en hemtenta
- Fick tillbaka min första hemtenta, med ett Godkänt betyg!!
- Gick på stan, med Pappy och Madeleine :)
- Tog tåget hem och racade in till Kristianstad
- Jag, Micela och Andreas kollade på New Moon, Den var fullkomligt kalasbra!!! ;)
- Åkte sedan vidare hem till Andreas och Micela för lite Idol tittande och sällskapsspel, tillsammans med några killakompisar till Andreas.
- Körde sedan hemåt vid 12 tiden och slängde mig rakt i sängen eftersom det väntades jobb i morse!
så nu har jag jobbat klart, och sitter och funderar på om jag ska gå ut i Växjö eller om jag ska vara hemma och vila upp mig! Min hosta vägrar att ge sig och nu har jag sån träningsvärk i magen efter allt hostande!:P

Det har varit en hektisk tid ända sen jag började universitet, med seminarer, hemtentor, flytt och sen allt annat som ska hinnas med. så en kväll hem med lite god mat och sällskap hade kanske inte suttit så fel. Ska känna efter lite :)

I morgon ska jag i alla fall ÄNTLIGEN få sova ut!! hoppas jag får sova någorlunda bra under natten bara!:P

Nu ska jag fixa maaaaat!! =)


NU, är jag faktiskt ganska stolt över mig själv, att jag kirrade första hemtentan!
Jag kan tydligen något :)

Tjing*


Kommentarer
Postat av: Tobias

okej :) usch aldrig kul att ha hosta :S

2009-11-21 @ 13:33:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

men du får ha en bra dag :D

2009-11-21 @ 14:08:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Fikan var så god så :D älskar att fika!

2009-11-21 @ 17:46:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: faster

Grattis, har du varit i Malmö?

2009-11-23 @ 09:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0