Trötter

Efter att ha slarvat med sömnen sen hemtentan för ca 1½ vecka sen, även sjukan har legat till grund i detta med sömnbrist^^ mellan torsdag fredag sov jag 4 timmar för att sedan spendera dagen på Ullared, jag sov sedan ut natten mellan lördag och söndag. Men igår kväll, gick det bara inte att somna, så nu ligger jag utslagen i soffan efter två timmars sömn, jag slocknade klockan 05.45 för att sedan gå upp när klockan ringde 8.00 i morse! behöver jag tala om att jag höll på att somna under föreläsningen idag? ^^
Så nu ska jag bunkra upp mig i soffan med täcke, kudde och TV:n!!

Åå, förresten i söndags handlade jag lite saker till lägenheten men det kan jag skriva om när jag piggnat till lite! Det vill säga, i morgon eller någon annan dag ;)

Hoppas ni har det bra! :D

Här är i alla fall MIN bäddsoffa!! den som vill kan få sova över :)

Tjing*





Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du lyckas ta igen lite sömn :)

2009-11-09 @ 22:25:40
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack så hemskt mycket :D

2009-11-11 @ 12:16:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0