Ullared och Idolkväll

dagen har spenderats på ullared i mååånga timmar, och som jag sa igår så har dagen innehållit shopping, skratt och SKOJ har vi haft! :) riktig toppen dag!
Det handlades lite DVD-Boxar idag, säsong 3,4 och 5 av One Tree Hill är nu mina, eller 2 av dom är julklappar och den tredje säsongen köpte jag själv så jag något att titta på dagen fram till julafton :)


Boxen ska in i min hylla där bokom på bilden tillsammans med de andra :)
Börjar bli en fiin liten samling ;)


Jag ska lyssna lite på Rabih innan sängen kallar! Sjukt tråkigt att min favorit åkte ut så pass tidigt (och nu kommer folk säga, inte en dag för tidigt han är kass) men det tycker jag inte jag :)
Har precis konstaterat att hans röst träffar mig rakt i hjärtat och allt känns så ärligt på något vis.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0