helgen som varit

(skrev precis ett helt inlägg, glömde tydligen spara!)
so here we go again!

min helg har varit fullspäckad ännu en gång!

Fredag
Bestod utav skola och när jag väl kom hem efter lite krabb med tågen, bar det ganska snabbt av till Kristianstad för födelsedagsfirande utav den senaste nykommlingen i 18+ högen, Sandra :)
Det var en mysig kväll med god mat och efterätt och trevligt sällskap, och såklart lite idoltittande! 
Jag var även chaufför under kvällen åt Kusinvitamin som skulle ha utgång tillsammans med kompisar, det stod Banken på schemat och jag slår vad om att det blev en lyckad utgång efter upplanddningen i bilen:)

Lördag
Denna lördag stod det jobb och Malmö på shemat. Jobbet varade mellan 10.00 - 13.00, det var skönt att få jobba, vilket resluterar i lön i slutet av månaden och vem tycker inte om lön ;)
Det bar av till Malmö direkt efter jobbet, där det bjöds på lax, potatis och remouladsås! mycket gott! :)
Någon timme senare bar det av till den mer centrala delen av Malmö, där vi böev överraskade utav Faster, farbror och kusin med en minikonsert med Lisa Ekdahl, en väldigt mysig sådan! Och jag har nog hittat lite ny bilsmusik :)  

Söndag
Eftersom det var övernattning i Malmö blev det även en god frukost och frågetävling på morgonkvisten :)
Det blev även en snabb sväng inom stan innan vi tackade för oss och åkte hem till vårt mysiga hus. Vi stannade till på Citygross på hemvägen och handlade och jag införskaffade mig två nu filmer till min filmsamling Moulin Rouge och Bröllopsduellen :)
Idag har jag även hunnit med att städa rummet och renbäddat min säng! (Faster, jag gjorde en hotellbäddning, nu återstår det att se om jag sover bättre om nätterna, jag håller tummarna för det:D)

ikväll är det en bra TV-kväll!
18.05 One Tree Hill (kanal5)
19.00 Top Model (tv3)
20.00 Playa Del Sol (svt1)
20.30 Parlamentet (Tv4)
21.00 Komissarien och havet (Tv4)

I morgon ska jag åter igen ta tag i skolan och börja ladda inför helgen då det är utgång med Hannah Bandana lag 5 i Växjö :)

Jag kan också passa på att berätta att jag och mamma har beställt biljetter till Melissa Horn i November, så nu har jag lite att längta till i höstmörkret! :D


påfyllning i samlingen :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Melissa horn jag vill också gå orättvist hon er ju så grymt bra:) vart är konserten?

2009-10-04 @ 19:39:16
URL: http://rebeccamaritz.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Grattis du är vidare i veckans blogg..kika in

2009-10-05 @ 11:42:39
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0