Lägenhetsbestyr!

Eftersom jag nu har skaffat lägenhet så kommer jag att bo på IKEA i några månader, så idag tog jag och titti en runda upp till Älmhult och kollade läget! Och självklart fick jag med mig liite saker hem som kommer att komma till användning i min lilla lägenhet :)


Slevar och diskborste, jag hoppas på att någon annan kan använda min diskoborste eftersom jag inte att diska! ;)


Tvättkorg och jag hoppas att mamma kommer använda den mer än mig ;) jag lär förstöra  mina kläder! ^^


Vad fasen heter detta då, jag sa till faster att det var en plastpåsehållare, vilket jag tycker är ett JÄTTEBRA namn, för det är vad jag kommer att använda det till i alla fall ;)


Ljuslyktor och Is..sak om någon vet vad detta heter så säg det till mig, för jag vet minsann inte! Dock vet jag vad den fyller för funktion och det är det som räknas! ;)

Det var IKEAFynden för denna gången, det lär komma fler! :D

Jag la även till en ny kategori och den kommer att fyllas med en massa roliga saker :D

Tjing*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0