HELG!

Känslan att få hålla helg i morgon är helt fantastisk, tror aldrig att jag har kännt att jag behöver en helg så mycket som nu!
Jag, mitt huvud och min kropp är helt slut, så med mycket sömn, lite fotboll och annat mys som helgerna brukar bidra med hoppas jag att jag är fit for fight igen på måndag. så med nya krafter ska jag göra j*vligt bra ifrån mig på seminariumen nästa vecka.

Vet inte riktigt var denna trötthet kommer ifrån, jag tar en vild gissnig på att jag inte får någon kontunuerlig sömn p.g.a. min förkylning som jag har dragits med lite till och från sen studenten, nu har jag också åkt på torrhosta ;)
Men förhoppningsvis går det över snart :) 

Idag var det en lång dag i skolan, som började redan klockan 8.15 och höll på till 17.00. vilket innebar att jag gick upp 5.50 och kom hem 18.00, inte konstigt att jag är så trött egentligen:P

Helgen blir som sagt blandad, med både fotboll och bakning, ska även hinna med att börja på mitt utkast till den utredande texten vi ska göra i Akademiskt skrivande och Retorik och svara på frågor till seminariet på fredag :)

Annars är skolan jätterolig och jag stormtrivs! :)

Ha det bra!

Micela har fixat med studentbilder :)
en uatv mina favoriter från denna omgång!

Tjing*


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ohh, jag älskar den bilden! Den var jätte fin!! Vi vill se fler, Elin!! Fler fina bilder! / Madeleine

2009-09-17 @ 20:06:35
URL: http://myrbackmadeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0